Forhåndsstemming mandag 6. september

Mandag 6. september fra kl. 0900 til 1100 kan du forhåndsstemme ved storting- og sametingsvalget 2021. Det hele skal foregå i biblioteket.

Forsinkede skolemaskiner

I dagens digitale verden er vi blitt mer eller mindre avhengige av datamaskiner, laptoper, mobiler, nettbrett og så videre. Hva skjer da når viktige komponenter ikke kan leveres fort nok?

Skolevalg 2021

I går, 31. august var det ungdomspolitisk debatt og skolevalg her ved Vadsø videregående skole.

Gratis frokost

Hele denne uka blir det gratis frokost i kantina!

Nytt utlånsreglement

Fra første august ble det innført nytt utlånsreglement for fylkets videregående skoler.

Markering av 22. juli - "Aldri glemme"

Troms og Finnmark fylkeskommune ønsker at skolene i fylket skal markere at det i år er 10 år siden terrorangrepet 22.juli 2011. Her på Vadsø videregående skole markerer vi denne dagen onsdag 25.august i «klassens time» fra klokka 11.00 til 11.45.

Ledige skoleplasser ved Vadsø videregående skole

På mandag starter skolen igjen og vi ved Vadsø videregående har fortsatt ledige skoleplasser.

Velkommen til skolestart

Skolesvar

Fredag fikk søkerne til de videregående skolene i Utdanning Øst (Finnmark) beskjed om hvor det er gitt skoleplass - husk å svare innen fristen! Vi gleder oss til å se dere til skolestart 23. august!

Solfrid takker av etter nesten 42 år

Når Solfrid Iversen kjører hjem til Tana i ettermiddag har hun låst kontoret sitt for siste gang.