Sommerfeber - Ungdommens kulturfestival

Siste uka av sommerferien, 9.-13. august inviteres ungdom fra Troms og Finnmark mellom 13 og 22 til årets Sommerfeber i Hammerfest . HELT GRATIS!

Sommerskole for elever og lærlinger 2021

I sommer er Vadsø vgs en av fire skoler i Finnmark som skal arrangere sommerskole for elever og lærlinger.

Besøk av Varanger Kraft

Vadsø videregående skole har en partnerskapsavtale med Varanger Kraft, og dette nyter elektroavdelingen VG1 elektro- og datateknologi og VG2 Datateknologi og elektronikk  godt av.

Trenger du sommerjobb?

Skal du være i Vadsø i sommer og har behov for sommerjobb?

Grønt nivå

Etter mesteparten av skoleåret på gult nivå har vi nå fått beskjed at vi kan gå tilbake til grønt nivå.

Siste innspurt med Leksehjelpa nå!

Minoritetsrådgiver og initiativtaker Farid sier at det er to mandager igjen med Leksehjelpa.

Ungdom fra Vadsø med egen bedrift

I juni lanserer Henrik (20), Elias (20) og Sander (18) egen klesbutikk hvor du kan få eget trykk på klærne.  Henrik og Elias er tidligere elever her ved Vadsø vgs, mens Sander går vg2 i år.

Muntlig eksamen avlyst

Kunnskapsdepartementet avlyser muntlig eksamen ved videregående skoler og ungdomsskoler over hele landet.

COVID-19-melding

Etter forrige ukes smittespredning satt ledelsen seg ned sammen med kommuneoverlegen.

Intervju med Farid Shariati om Ramadan

Mangfold er viktig for oss på Vadsø videregående skole, og i dag starter Ramadan. Det er en viktig høytid for mange av våre elever og vi har pratet med minoritetsrådgiver Farid Shariati for å bli bedre kjent med denne høytiden.