En hilsen fra rektor

Kjære deg som er elev ved Vadsø videregående skole!

E-sportsnyheter

Finnmarking har kommet seg inn på FIFA-landslaget, og det jobbes med å åpne en bachelorgrad i e-sport.

Koronaoppdatering: Rødt nivå

Vadsø videregående skole er nå på rødt nivå.

Rydding utenfor elevhyblene

Nå som våren har kommet, sommeren står for døren og skolen snart er over trengs det rydding rundt omkring.

Elever og lærlinger med ungdomsrett kan søke om stipend og lån

Søknaden for elever og lærlinger med ungdomsrett er nå åpen. Mange elever må likevel vente til Vigo-opptaket er klart i juli.

Smitte ved skolen og tilbake til gult nivå

Det er påvist smitte hos en person på Vadsø videregående skole. Skolen har kontaktet de elevene, lærerne og ansatte som må gå i karantene.

Innlevering av skolebøker

De fleste klassene har nå levert inn bøkene sine, men det er noen bøker og kalkulatorere som mangler. Vennligst levér bøkene før sommerferien!

Vadsø Pride

Siste helg nå i juni arrangeres Vadsø Pride!

Covid-smitte påvist i tilknytning til utested

Ting skjer fort når det først hender. Husk å holde avstand, vær nøye med håndvask og vær obs på eventuelle symptomer.

Avlyst: Sommerskole 2021

Sommerskolen som skulle bli arrangert neste uke, er dessverre avlyst på grunn av få elever.  Vi beklager til de som allerede hadde meldt seg på.