Markering av Verdensdag for psykisk helse og Vadsø frivilligsentral

I går var elevene i psykologi 1-klassen å besøkte Vadsø frivilligsentral.

Vinnere av quiz på Verdensdagen for psykisk helse

Vadsø Røde Kors og Finnmark Røde Kors har trukket ut 3 vinnere som ble holdt ved Vadsø vgs under Verdensdagen for psykisk helse .

E-sport: Vadsø vgs med i Skolekampen Norge 2020

Det er ikke nok med både undervisning og turneringer ( jfr. sak fra mandag ) for elevene på e-sportfaget vårt. I høst skal de også være med i turnering for å se hvilken skole som er best i spillet Counter-Strike: Global Offensive.

Turnering i e-sport

Bli med i skolens e-sportturnering. Kjemp om heder og ære, pizza og muligheten til å ydmyke skolens lærerlag.

NAV på skolen

NAV har vært innom oss i dag.

Informasjon om undervisning under eventuell busstreik

Sentraladministrasjonen ved Fylkeskommunen har sendt ut informasjon om undervisning under eventuell busstreik ved videregående skoler i Troms og Finnmark fylkeskommune.

After-school meeting

Fra og med neste mandag, 28. september, ønsker vi elever velkommen til «after-school meeting»!

Den kulturelle skolesekken: Peacetu Street Art workshop

Torsdag i forrige uke hadde vi besøk av kunsteren Rodrigo Lisboa (aka PeaceTu) som spredte litt farge ved den østlige hovedinngangen.

Den kulturelle skolesekken: Visuell kunst

På onsdag i forrige uke åpnet vi endelig den Den kulturelle skolesekken.

Verdensdagen for selvmordsforebygging + Russ 2021 = sant

Vadsørussen 2021 har denne uka markert Verdensdagen for selvmordsforebygging.