Tilbake til gult nivå

Etter gårsdagens pressekonferanse og oppdatering av tiltakene mot Covid-19 er tiden for rødt nivå på Vadsø videregående skole over for denne gang.

Dykkerulykka i helga

Er du berørt? Trenger du noen å prate med?

Nye koronatiltak ved Vadsø vgs

I kveld kom regjeringen og FHI med nye koronatiltak, og vi ved Vadsø vgs følger på.

Siste skoledag-turnering

I morgen er det siste skoledag, og siden den tradisjonsrike volleyballturneringen ikke kan spilles skal det avholdes Counter Strike 2v2-turnering.

Nye skoletilbud ved Vadsø vgs

Til høsten kan vi tilby både idrettslinje og påbygg for studiekompetanse.

Søknader

Trenger du å gå et nivå på to år, f.eks. vg2 på to år? Har du utvidet ungdomsrett? Kanskje du behøver å reservere skoleplassen din?

Hyvää itsenäisyyspäivää, Suomi!

Gratulerer med dagen, Finland!

Ny pressemelding: Vanlig skole fra mandag likevel

Pressemeldingen som gikk ut fra divisjondirektøren kl 1805: Troms og Finnmark fylkeskommune snur – elevene skal møte opp på skolen.

Koronasituasjonen

På Vadsø vgs går undervisningen stort sett som normalt. Fra mandag innfører vi forskjøvet timeplan for å unngå trengsel i kantina, korridorer og andre fellesområder. Timeplanene blir publisert fredag ettermiddag.

Webinar: Kan foreldre og foresatte hindre mobbing?

Mobbeombudene i begge de nordnorske fylkene går sammen for å arrangere webinar for foreldre og foresatte om hvordan de kan stoppe mobbing.