Nye koronatiltak ved Vadsø vgs

I kveld kom regjeringen og FHI med nye koronatiltak, og vi ved Vadsø vgs følger på.

Vi har hatt kontakt med kommuneoverlegen i Vadsø kommune, og fått bekreftet at Vadsø vgs er på rødt nivå. Dette betyr:

• Digital undervisning i minimum en uke, fra 4. januar til 8. januar. Undervisning etter vanlig timeplan fra og med tirsdag den 5. januar. Oppmøte på Teams.
  • Mandag 4. januar brukes til forberedelser. De som trenger å hente utstyr på skolen skal gjøre det slik:
    • vg1: kl. 0900
    • vg2: kl. 1000
    • vg3: kl. 1100

Husk å holde avstand. Hvis du er syk, må du ikke komme på skolen. Skolens hybler er åpne, men beboere her kan ikke ta imot besøk i samsvar med regjeringens pålegg.

Vi håper denne perioden med digital skole blir kortest mulig, og at vi snart kan se dere alle igjen.

Mvh.,
Marianne Fjellheim

Her kan du lese mer om de nye tiltakene fra regjeringen.