Vadsø VGS har ledig inntil 150% engasjement som lærer ut skoleåret 2022-2023

Vi har ledig inntil 150% engasjement som lærer ut skoleåret 2022-2023, med tiltredelse snarest.

Informasjonsmøte for 10. klasse

Vadsø videregående skole inviterer til informasjonsmøte for 10. klasse 1. november.

Ledig stilling som rådgiver ved Vadsø videregående skole

Vadsø videregående har ledig stilling som ansvarlig for undervisning i kriminalomsorgen.

Verdensdag for psykisk helse

Vadsø VGS var stappfull av aktiviteter i uke 41

Introduksjon til VISMA

Vi har en ny side med utfyllende informasjon om VISMA for foreldre og elever på hjemmesiden vår,

Har du husket å søke utstyrsstipend?

Søk om utstyrsstipend nå!

Velkommen til skolestart for skoleåret 2022/2023

Vi ønsker alle elever velkommen til skolestart mandag 22. august! Her finner du praktisk informasjon + oppmøtetider for klassene.

Klagefrist på standpunktkarakter

Hvis du ikke er fornøyd med karakteren din og ønsker å klage, så må du være obs på klagefristen.

Påskeferie 11-18. april

Nå er påskeferien rett rundt hjørnet!

Ungdomsbedriftene ved Vadsø VGS nærmet seg toppen i Fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter i Troms og Finnmark

16. mars var det duket til Fylkesmesterskap i ungdomsbedriftene i Troms og Finnmark, og en rekke priser gikk til lagene fra Vadsø videregående. Roasted - Krutonger UB, med sine mange pallplasseringer, fikk 2. plass i Beste UB Finnmark og går dermed videre til Norgesmesterskapet for Ungdomsbedrifter som arrangeres i mai.