Studieverksted i matte og norsk for privatister H23 & V24

Studieverksted for privatister og deltakere i fylkeskommunens voksenopplæringsprogram starter opp ved Vadsø vgs i uke 39.

I uke 39 starter vi med studieverksted på Vadsø vgs for privatister som skal gå opp til eksamen i visse norsk- og mattefag. Deltakelse er gratis for elever som skal gå opp til eksamen som privatister i følgende fagkoder:

Matematikk:

• Matematikk 1P (MAT1019)
  • Matematikk 2P (MAT1023)
  • Matematikk 2P-Y (MAT1151)
Oppmøte ved Vadsø vgs - hver mandag fra 1630-1800
Oppstart: Mandag 25. september

Norsk

• NOR1267
  • NOR1268
  • NOR1269
Oppmøte Vadsø vgs - hver tirsdag fra 1700-1830
Oppstart: Tirsdag 26. september

For privatister
Privatister er velkommen til å delta for å forberede seg til eksamen.
Om du ikke er meldt opp gjør du det her: InSchool Privatist (visma.no) (NB lenke om du legger dette ut før fristen 15. sep)

For elever
Deltar du gjennom fylkeskommunens voksenopplæringsprogram tilbyr vi stedlig og lokal undervisning som supplement til nettopplæring.

Muligheter for voksne og karriereveiledning
Er du fylt 25 år og har spørsmål om videregående opplæring for voksne kan du kontakte voksen@tffk.no

Besøk Karriere Troms og Finnmark (tffk.no) om du har behov for karriereveiledning

For påmelding til eller spørsmål om studieverkstedet, kontakt OPUS Vadsø på haakon.eilertsen@tffk.no